MIN FÖRSTA KÄRLEK

Info: Min första kärlek


Min första kärlek, som jag var riktigt kär i var Jim Brahn som jag gick i samma klass, från ettan till sexan. Vi blev ihop i första klass, och höll ihop till och från till fjärde klass. Vi umgicks som ett riktigt par och sov över hos varann (hur vågade ni mamma och pappa?) och det var av honom jag fick min första puss, i skrubben i mitt rum. Vi sov över ett gäng, Andreas och Emelie. Då hade vi bestämt att första pussen skulle ske i min skrubb. Vi skrev kärleksbrev till varandra, och var allmänt gulliga. Dansade alltid tryckare på mini-disco som var på fredagarna i matsalen. Minns en gång när det var slut mellan oss, och jag frågade hela tiden om vi skulle dansa men fick ett nej hela tiden, och tillslut efter mitt tjat sa han ja. Vi vann hela tryckar tävlingen och fick stå mitt på dansgolvet och alla stod i ring runt oss, och jag skämdes som en hund. Vad hade jag gjort? 

Vi vuxet och onyktert tillstånd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0