KÄRLEK

Kärlek, min finaste härligaste goaste unge. Den här veckan har kännt förbannat lång, och jag saknar ungen. Men om bara några timmar är han hos mig igen. Då ska vi äta påskmat hemma hos mormor & morfar med hela familjen.
Jag kan inte sova, antar att det är fullmåne där ute. Vill inte ens titta, för vet jag att det är det kommer jag inte kunna sova. Sen har jag en snarkande gris här brevid mig också. Då är det inte så lätt att somna.
Klockan är snart fem.. Jisses!
Snart flyttar vi igen, tycker jag inte gör något annat. Den här gången är det ett förstahands kontrakt på en tvåa på Bullermyren, och inflyttning blir 1 maj.
Ska jag sparka igång den här stackars bloggen?

Kommentarer
Moster SiwSiw skrev:

Jag tycker du ska sparka igång bloggen. Men förstår att d är svårt o trögt utan dator. Det är inte bloggen som är stackars, utan dig, som inte har dator...hoppas d ordnar sig snart. Skriv o visa bilder nån gång emellanåt iaf.

Benji är såå himla fin o go. Jättefin bild. Kramiz!

2012-05-03 @ 10:37:08
Moster Siw skrev:

Jag tycker du ska sparka igång bloggen. Men förstår att d är svårt o trögt utan dator. Det är inte bloggen som är stackars, utan dig, som inte har dator...hoppas d ordnar sig snart. Skriv o visa bilder nån gång emellanåt iaf.

Benji är såå himla fin o go. Jättefin bild. Kramiz!

2012-05-03 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0