MEN HEJ

Jag trodde jag skulle bli bättre med bloggen när jag flyttade hem, men icke. Ska väl försöka sparka igång den igen, men jag lovar inget.

Mycket har hänt på kort tid, jag har fått lägenhet på Bullermyren. En 2a på 50 kvm, som jag ska få hyra ett halvår. Vilket blir perfekt, då hinner jag landa lite. Känna efter vart jag vill bo och så. Just nu känns Falun väldigt lockande. Tycker Borlänge stad riktigt suger. Stan här känns helt kolsvart, finns knappt butiker kvar och stadens nattliv är nog det tråkigaste. Var ut i Falun i helgen, och det var hur mycket folk som helst, överallt och alla var super trevliga. Kommer nog bli en hel del utgång i Falun. 

Benjamin är hos Fredrik, och jag är helt solo. Jag hatar det verkligen. Känner mig så ensam, nästan naken utan honom. Hämtar hem honom på måndag. Då ska vi hitta på massa bus. Kanske gå och bada på Aqua Nova.
Nu ska jag leva själv, bara ta hand om mig själv och Benji. Kärleken struntar jag fullständigt i. Det tar alldeles för mycket energi. Ska bara ta hand om mina vänner och familjen. Ta igen all missad tid efter alla år.
Livet här härligt, och jag blickar framåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0