SÖNDAG

Lever ni? 
 
Jag gör det med nöd och näppe. Nej då, så illa är det väl inte. 
Sommaren är snart över, och jag vet väl inte om vi haft en toppen sommar. Jag har mesta dels jobbat, har kört några pass på S1, roligt att få jobba med servering igen och att få jobba med gästen. Det gör man ju inte riktigt på värdshuset eller på hotel kupolen. 
Jag har jobbat Sofias 4 veckors semester på hotellet, och har gjort mitt sista pass idag, nu framöver blir det varann helg där. I morgon kliver jag på schema på värdshuset, känns skönt att man har sina dagar planerade. 
 
Benji boy är hos sin far, dom är uppe i Östersund. Jag håller på och saknar ihjäl mig efter honom, jag har ju haft Benji hos mig sen maj ungefär, och nu ska man helt plötsligt vara ifrån honom. Det är så tomt här hemma.. En vecka kvar, sen ska jag hämta hem han.. 
 
Jag och Fredrik försökte ju här för någon månad sen, men det gick väl sådär.. Vi har iallafall försökt!
 
 
 
ja, vad händer annars i mitt liv? Absolut ingenting.. umgås nästan aldrig med någon, man försöker men känns som alla börjar ta avstånd.. 
 
Livet är konstigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0